یکی از بهترین راه هایی که می توانید با هر مخاطبی ارتباط برقرار کنید، طنز خوش ذوق است. همه از یک شوخی لذت می برند. اگر سبک مناسبی از طنز را در طراحی وب خود بگنجانید، مردم را به خود جذب خواهید کرد. پس فرمول مخفی چیست؟ چگونه می توانید به اندازه کافی خنده دار باشید که آنها را بیشتر بخواهد، در عین حال آنقدر ظریف باشید که طراحی شما آنقدرها هم احمقانه نباشد؟
در اینجا چند نکته سریع و ساده وجود دارد که باید برای طراحی بعدی خود در نظر بگیرید: بهترین شرکت طراحی سایت
چه یک وب گرد یا یک گیمر ویدیویی باشید، بارگذاری مشکل است. در واقع، توالی بارگذاری برای هر نوع کاربرد با چیزی جز بیزاری مضطرب پر نمی شود. بنابراین، چگونه می توانید آن را برطرف کنید؟ بیایید صادق باشیم، اینطور نیست که بارگذاری هرگز از بین نمی رود. پردازش برنامه ها زمان می برد، بنابراین، همیشه نوعی پنجره وجود دارد که کاربر باید منتظر بماند.
بهترین راه برای مقابله با این موضوع این است که صفحه بارگذاری را به مکانی سرگرم کننده تبدیل کنید. مسلماً، این فیلم بلاک باستر بعدی نخواهد بود، اما همیشه میتوانید یک تصویر، گیف یا ویدیوی خندهدار اضافه کنید. مردم را حتی قبل از اینکه محتوای شما را ببینند، روحیه خوبی داشته باشند.
طنز در طراحی وب طنز در طراحی وب بهترین شرکت طراحی سایت
شما یک ربات نیستید، بنابراین نباید مانند یک ربات صحبت کنید. منظورم این است که اگر میتوانستید خیلی خوب میشد، اما برای حفظ شخصی آن در طراحی وب، احتمالاً بهترین کار این است که فعلاً این استعداد را برای خود نگه دارید. یکی از خستهکنندهترین کارهایی که هر کسی میتواند در طراحی وب انجام دهد این است که متن را شبیه به تولید رایانهای کند. با کلمات خود شخصیت داشته باشید. به بینندگان بفهمانید که شما یک کامپیوتر بی جان، سرد و فلزی نیستید و در واقع می توانید یک یا دو شوخی کنید.
شما به خوبی می دانید که اینترنت می تواند بهترین دوست یا بدترین دشمن شما باشد. مردم به سرعت یک کپی را صدا می کنند. تقلید از کار خندهداری که شخص دیگری قبلاً انجام داده است، فایدهای ندارد. اگر چیزی که کپی میکنید واقعاً خندهدار است، احتمالاً کسی قبلاً آن را دیده است. این فقط یک مسئله زمان است که شما متوجه شوید.
با خودت وفادار بمان. بله، شما می خواهید بامزه باشید، اما همچنین می خواهید اصیل باشید. خارج از چارچوب فکر کنید و کمی زمان بیشتری را برای خلاقیت اختصاص دهید. همانطور که رمان نویس بزرگ هرمان ملویل زمانی گفت:
تصاویر و گیف ها به معنای همه چیز هستند
جدا از صفحه های بارگذاری خود، باید سعی کنید تصاویر خنده دار و خوش ذوق را در صورتی که به موضوع شما مربوط می شود اضافه کنید. ما اکنون در دنیایی از میم ها زندگی می کنیم. از آنها به نفع خود استفاده کنید و این شما را آزاد می کند.
زیاده روی در هر چیزی چیز بدی است. به همان اندازه که میخواهید خندهدار و قابل ارتباط باشید، نمیخواهید افرادی که درها را پنجه میزنند بیرون بیایند. آنها را با شوخی های زیاد غرق نکنید، وگرنه هرگز شما را جدی نخواهند گرفت. بین اینکه آنها با شما بخندند و آنها به شما بخندند یک خط باریک وجود دارد. وقت بگذارید، خلاق باشید و منطقی باشید.
همانطور که در بالا گفتم، شوخ طبعی در طراحی وب هم زمان بندی شده است و هم با تمرین تسلط پیدا می کند. افراد بسیار کمی با تعادل کامل از شوخ طبعی و جدیت از دروازه بیرون می آیند. نکته کلیدی این است که قدم های کودک بردارید و به بازخورد گوش دهید. اکنون به حداقل تعداد کلمات این مقاله رسیدهایم، بنابراین اکنون تمام شده است. فقط شوخی
چگونه به سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ انتقال دهیم؟